Något meningslöst.

ÅR 2009:
Vad hade du för hårfärg - Börja året som ljust brunhårig, blev blond, blondare och blondast.
Hur lång var du – 1.75.
Vem var du kär i - Ingen. Poppis är han.
Hade du nån pojk-/flickvän – Icke!
Vad brukade du göra på fritiden – Politiken, träningen och vänner.
Vilka umgicks du med – Alla mina fina. Ingen nämnd eller glömd.
Var allt bättre då – Nej.
Skulle du vilja gå tillbaks dit – Icke!
Har du förändrats – En aning kanske.

NU:
Vad har du för hårfärg – Mörkblond/Gult. Efter tappert försök att bli blond igen.
Hur lång är du? – 1.75.
Vem är du kär i – Ingen.
Har du nån pojk-,/flickvän - Nope.
Vad brukar du göra på fritiden – Har ingen fritid. Typ. Den lilla tiden som blir över går till vänner och träning.
Vilka umgås du med – Fortfarande mina fina så mycket jag hinner och kan.                 
Hur ser du ut? – Trött.

HAR DU:
Kysst någon – Ja
Sovit brevid någon med samma kön – Ja
Sovit brevid nån med motsatt kön – Ja
Slagit ner nån – Nej, nej.
Ljugit för en bra vän – På sin höjd en vit lögn.
Svikit någon – Ja.

VEM:
Skrev du senast till på msn – Min lillasyster Erica.
Kramade du senast – Linn.
Sov du hos senast – Min storasyster i Malmö.
Vill du vara just nu - Lite salongs eller trött.
Ringde dig senast – Min andra syster Jennie.

VAD:
Drack du senast – FunLight Appear.
Köpte du senast – Bernadotteboxen. Mjau.
Gjorde du igår – Halvsov på en föreläsning, räknade kalkylering och frös.
Ska du göra imorn – Ännu en tradig föreläsning om kalkylering på 3,5h.
Vill du göra just nu – Somna in till min spotifylista "Lugna favoriter".
Åt du senast – Ett äpple.
Är närmast dig som är rosa – En bok av Linda Rosing.

KÄRLEK:
Du har sårat någon så den började gråta – Jaja.
Nån har sårat dig så du börjat gråta – Jo, ja.

ÄRLIGHET:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra – Ja. Alldeles för många gånger. Fy mig!
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra – Har vi alla.
Jag har smugit ut utan lov - Säkerligen. Har dock inte haft sådana regler hemma hos Blomgrens.
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är – Ja, jo.
Jag har en hemlighet som ingen vet om – Ja men det är inte många.
Jag har fuskat i ett spel – Jajaa.
Jag har struntat i ett prov – Ja, 1 gång. Jag var förkrossad, ung och dumpad.

DÅLIGA TIDER:                                                                                                                                           Jag har skadat mig sjäv – Jo.
Jag har druckit alkohol – Ja. Den alkoholen.
Jag har tagit mediciner mot drepression – Nej inte vad jag kan minnas, nej.
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det – Ja. Jag såg ingen anledning med att gå upp.
Jag har vaknat gråtande – Ja.
Jag har somnat gråtande – Ja.

DÖDEN:
Jag hatar begravningar - Hatar och avskyr. 
Jag har sett någon dö - Nej.
Någon du har känt som nyligen som dött - Ja. Ganska nyligen.



 

 


2007.


Kommentarer
Postat av: Golchin

Efter att ha putsat minst 10 stora fönsterrutor:D och gått min en och en halv timmers promenad:)och nu sitter jag och njuter av att läsa om allt du har skrivit om.

Kram/ golchin

2010-05-05 @ 13:55:24
Postat av: Danielle

Kul att favoriten börjat blogga igen :)

2010-05-05 @ 21:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback