Eatmelikerawsushi.



Tiden bara rinner iväg. Hade bestämt mig för att bänka mig här vid datorn till klockan 03.00 inatt. Skrivbordet är överbelamrat med böcker, artiklar, mappar, saftglas och diverse andra onödiga prylar. Skrivandet går väl i ärlighetens namn sådär. Men dötiden kommer existera i Finland så ger det en chans en annan dag, i grannlandet. Om jag bara kunde förtränga stressen.
På något sätt ska det bli skönt att komma bort härifrån. På något sätt reser jag iväg men ändå hem. Turen till Stockholm, båtresan och andas finsk luft ska bli fantastiskt. Dock är Fredagen en betyngande dag och jag försöker in i det sista att förtränga att den snart är här.

Ikväll har jag även avverkat ett av mina nyårslöften. Två kvar. En förändring ingen kan missa. Jag visar er imorgon! Gonatt sötnötar!



Inspiration och galet bra bloggerska.
rikauteliggare.devote.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback