Tvånollettnoll.



Nyår har avverkats. I Falun. Fantastiska Falun. Och sen vilka underbaringar till människor som bor där! Långbord med god mat, massvis av studenter på lyxiga studenthem, frysa benen av sig 25 minusgrader, Etage och efterfester med hamstrar och brända händer. Bästa nyåret på länge. Jag fick tyvärr inte med mig mängden snö hem men ett oförglömligt nyår och nya kontakter. Och för att inte glömma ond höft, något extrakilo och ett intresse för alkohollistvin.






Påväg till festen. Jag gör ful min vid återvinningscentralen i väntan på taxi.

Ted och Johan.



Man firar nyår för Ted fyller år.



Fina Malin.



Mikael Dahl. Har förmågan att snacka omkull vilken karl som helst.

Jag gör ful min Kasern.






Melodikryss på hemvägen.



Bilder lånade av:
malinokristina.blogg.se




Kommentarer
Postat av: M.

Gilla gilla gilla!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback