Denbästamedicinerärsångersomdenna.



Äntligen är vi påväg till sthlm. Bara en sådär 2 timmar efter planeringen. Som vanligt i familjen Blomgren. Det skulle bara inhandlas lite nya kläder, göra bankärenden, besöka apoteket och glömma mediciner hemma innan vi kunde komma iväg. Vi har nu kommit så långt som Ljungsarp (2 mil från Tranemo) och jag och Erica sitter redan med hörlurar och varsin dator. Jag bloggandes och hon kollar på film. Redigt sociala. Dessutom är jag galet trött när jag somna så sent som 05.00 imorse. Men det ska jag allt råda bot på nu när jag blir sittandes i bilen x antal timmar.
Mitt internet kommer inte fungera i Finland  så lär bli dålig uppdatering. Men hare fint!







Grymt skabbiga bilder på mig, men nu är jag officiellt mörkhårig!


Kommentarer
Postat av: spädis o carban

välkommen in i den bruna världen hihi! ser väldans fint ut du! :)

2010-01-05 @ 13:18:34
Postat av: Danielle

Skit snyggt Sanna!

2010-01-05 @ 15:07:33
Postat av: Elin

Fan vad fin du är Sännis!

Postat av: Frida

Nya löftet att bli brunett? Passar dig fin fint snygging...

2010-01-09 @ 16:40:22
Postat av: Malin

Wiiehoo!, Snyggt!

2010-01-10 @ 12:45:12
URL: http://malinokristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback