Dag 06 – Min dag

Min dag i lördags. Uppdateras en dag försent, men ändå en minnesvärd dag.
Sov mycket och länge och var för trött för överhuvudtaget tänka ordet tvättid. Tvättberget har alltså bättrats på under helgen och jag får helt enkelt ta tag i det kommande vecka.
Istället för att tvätta traskade jag upp till farmor. Fikade, skottades snö och gjorde hennes entré julig och fin.
Därefter dundrade jag ner till gymmet och sprang några kilometer och eftersom jag hade sovit halva dagen var det inte mycket mer kvar av dygnets ljusa del. Det var bara till att göra sin fräsch, lägga på ett ansikte och plocka på sig alla reservdelar för att tuta iväg till Gislaved.
Väl i Gislaved och hemma hos fina Sofia var det mat och förkrök inför mustasch med proppen och storasystrar. Mustasch levererade på parken. Grymt! Fin kväll på alla sätt och vis. Fina människor och bästa mustasch var ett vinnande koncept.
Farmor.
Storasyster Binsi bättrar på sminket.
Proppen bättrar på sminket.
Storasyster och Ralfan. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback