.



Jag säger god morgon nu. Det har liksom inte hunnits med innan nu. Min morgon började dock sex timmar efter midnatt idag. Tvättid och frukost sen somna jag om igen i någon timma. Diverse viktiga saker har jag idag fått A ur V och genomfört. Papper hit, registrering på Gävle högskola dit. Studieförsäkran och födelsedagsbarn. Dagen idag var egentligen menad för packning och sedan ta första bästa tåg till min fina vän Linn i Göteborg men igår efter partimötet insåg jag att min tid aldrig räcker till så lilla London får helt enkelt vänta till morgondagen. Jag hoppas att mitt bland valkampanjandet och andra viktiga bestyr att jag hinner ner till TRÄNA för att röra på mig. Jag saknar det! Nåväl, Ny dag, nya möjligheter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback