Bloggtorkan är över.


HAR DU..

Ett förhållande: Nej.
En bästa vän: Ja.
Haft ett seriöst förhållande: Nej.
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej.
Blivit kär vid första ögonkastet: Nej.
Fått ditt hjärta krossat: Ja.
Skrikit åt en lärare: Ja. Det har jag säkerligen.
Kysst någon och sedan ångrat dig: Ja.
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Ja.
Några smycken som kostat över 1000 kr: Ja.
Drogat: Ofrivilligt.
Snusat: Jadå. Med alkohol i blodet.
Rökt: Ja. Feströker och torrröker då och då. Höhö.


DAGENS..

Klädsel: Svarta strumbyxor. Oversizetröja och pälsväst.
Smink: Massvis. Fejk är historien om mitt liv.
Frisyr: Rufs. Tupperat lite här och där. Och tonvis med spray.
Vill ha: Söndag.
Köp: Mat på Ica.
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: Det här kommer aldrig att gå.


SISTA..

Personen som smsade dig: Linn.
Personen som du ringde: Fredrik.
Alkohol: Lördags i Götlaborg.
Gången du grät: Idag, ikväll.


SKULLE DU..

Våga hoppa fallskärm: Naaj, jag är största mesen ever.
Våga hoppa bungyjump: Mes var det ja.
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Ja.
Kalla dig själv lycklig: Vet inte. Stundtals kanske.
Hellre ta bilden än vara med på den: Ta bilden definitivt.
Kunna gråta över en kille: Ja.


BLANDAT..

Vem sov över hos dig senast? Alexander, Sofie och Alfred.
Vem pussade du på senast? Mina hundar.
Var bor du? Tranemo, metropolen.
Känner du någon som heter likadant som dig? Jaa, världens bästa SundsvallsSanna. Min trogna granne i Norge.
Vad är din riktiga hårfärg? Blond.

Eftersom det hänt en massvis sedan jag blogga sist tänker jag inte engagera mig i det nu. Därför för att bryta den dåliga trenden av bloggtorka har jag istället stulit en lista från lilla
Angelica.



Kommentarer
Postat av: Jonna

Det är en av mina favorit plåtningar! Kortet är hur bra som helst!

2009-09-16 @ 11:28:55
Postat av: Anonym

tack :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback