Release me.


Jag är tacksam för att ni finns i mitt liv. När självförtroendet är litet så det platsar i en tändsticksask så finns ni alltid där. Vad skulle jag göra utan er? Tack SundsvallsSanna för dina kloka ord.

Imorgon är det åter en ny vecka. Och endast 5 dagar innan hemtentan ska vara på topp, inlämnad och av bästa klass. Annars nöjer jag mig inte. Faktum är att jag kan i rätt stämning bli nästintill manisk när jag väl börjar skriva och bläddrar bland lagar och böcker. Jag blir aldrig nöjd med vad jag än gör och presterar. Bra eller dåligt? I alla fall. Imorgon blir det att bänka sig i skolans bibliotek. I jakt på vetenskapliga artiklar som kan hjälpa mig till högsta betyg, för det ska jag ha. Sedan blir det åter hemgång och spendera lite tid med Målle. Sjön runt och prata skit. Hoppas helt enkelt på en fin dag.



Kickilainen.


 Målle.

Linn och skärgården. 



AnnaAnna.



Danielle.



Johanna.


Kommentarer
Postat av: Kicki

Du är bäst Sanna! Fan du jag fick en stark känsla av att jag kommer att få kryssa i ditt namn på röstsedlen i framtiden. Kan se det framför mig nu :). Du är ju så yberduktig! Goo Sanna, Ps. vill höra om lördagen :)) Kram Kicki

Postat av: Skärgården

Vilka fina bilder bästaste Sanna!

Hoppas allt är bra och att vi ses snart!

2009-10-05 @ 10:23:52
URL: http://malinokristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback