Mad world.



Det är egentligen försent för blogg. Men jag struntar i det nu. Unnar mig ett par minuter för det här. Min klocka har precis slagit 00:03. Vilket betyder att det är Torsdag nu. Vilket i sin tur betyder att det är Fredag och tenta IMORGON (Märk stavning). Det kommer gå bra. Det måste gå bra. Jag har aldrig i hela mitt liv fått ett resultat som IG eller Underkänd. Så varför nu? Det är mitt forum, politiken. Jag klarar det. Pepp till mig!


Eftersom mitt liv just nu står still. Jag trampar på samma ställe. Bokstavligt talat. Så säger jag hej nu!







Lillebror gjorde min dag idag.


Kommentarer
Postat av: carolajna

åå en sötis, jag vill också ha en lillebror!:)

2009-10-22 @ 10:43:42
Postat av: malin

du har ju två stycken;) om de är carban vi snackar om.. hehe

Postat av: erica

hihi :D tack

2009-10-23 @ 10:23:59
URL: http://ericasofiie.blogg.se/
Postat av: erica

okej

2009-10-28 @ 21:08:12
URL: http://ericasofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback