Jag är en riktig "Crybaby".




Varför gör jag allting annat än vad jag borde? Jag hade planerat min dag, strukturerat upp den i mitt huvud men den har fullständigt fallerat. I detta nu borde jag ha suttit med min hemtenta. Åtminstone plockat fram en bra frågeställning från hjärnbanken. Men istället hamna jag i spåret runt sjön en sisådär 2 timmar försent än plannerat. Jag har inte duschat och min lägenhet ska få sig en omgång innan jag sätter mig in i den elektroniska förvaltningens fantastiska värld. Kanske drar jag mig för att börja? I hopp om att paniken inte ska infinna sig eller att tårararna inte ska rinna för jag tycker så ofantligt synd om mig själv. Men först ska jag bara städa, äta frulle(!) och ner på ett dödande spinningpass. Sedan efter det ska jag precis som alla andra svenskar hemma i sina stugor avverka ett avsnitt med idol. Hur ska jag hitta tid och motivation? När ska jag hinna med la familia och vänner? Kanske handlar det helt enkelt om prioritering?



 


Lillasyster-söt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Rätt slutsats!. Prioritering var det ja

2009-10-01 @ 17:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback