Flashmobs, värt att prövas.



Jag tror jag ror denna dag i land med. Jag fick mycket gjort trots en alldeles för lång sovmorgon och två träningspass. I detta nu är dessutom mitt skrivbord belamrat med neongröna post-itlappar. Brainstormning på hög nivå. Kanske fiskar jag upp ett bra ämne att skriva om. Kanske inte. Men det kan inte mer än att gå åt helvete med den här hemtentan. Imorgon ska jag ventilera mig hemma hos Mamma på Havrestigen, i hopp om att hon har mycket bra tankar och idéer. Jag kan tacka min mams för mitt politiska intresse och jag har en känsla av att jag kommer få tacka henne stort när jag har avverkat x antal år på denna utbildning. Kalla det fusk, jag kallar det rådgivning.

Nu blir det kudden, i förhoppning om att vända tillbaka dygnet.




Manisk idéspruta alldeles försent på natten.


Jag just nu; Kan vara den skabbigaste bilden på mig ever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback