I got a feeling.



Tjockisdag. Matkoma. Men ändå har det varit en bra dag, tack vare mig själv och Tomas Bodström. Dagen har spenderats i min soffa. Med duntäcka, kudde, popcorn och filmer. I mängder. Kvalitetstid är viktigt! Men imorgon blir det andra tag. Böckerna och träning x 2.
Bra kväll igår. Trots att jag stressade (som vanligt) som en blå efter jobbet. Lyckad förfest hos Blomman med bla. återseende Vlado, som Hammarby släppt för helgen. En sväng på bränneriet där Reinfeldt befann sig. Ingen vurpa trots killerheels. X&Y. Och en mysig bildfärd hemåt vid kl 4. En kväll och natt som gjorde mig rikare som människa och den gjorde mig till något bättre. Tro det eller ej. Tanya sviker aldrig.  

10 saker du inte visste om mig:

1. Jag måste skölja mitt glas 3 eller 5 gånger varje gång jag dricker ur det. Tvångstanke.
2. Jag blir aldrig nöjd med något jag gör. Prestationsångest.
3. Jag gråter minst 1 gång i veckan. Lipsill.
4. Periodvis kommer maten och jag inte överens.
5. Jag är rädd för utvecklingsstörda.
6. Jag har bara varit kär 1 gång. Påriktigtriktigt.
7. Stundtals saknar jag Finland något enormt.
8. Jag blir lycklig av pengar.
9. Min mamma är en av mina bästa vänner.
10. Jag älskar av att stå i centrum.


Hittade katastrofala bilder på mig som 15 åring. Vad var grejen med ständigt posande framför webbkameran?


FJORTISSANNA.


Inte okej.



Loser.


Kommentarer
Postat av: mr big

ligga?

2009-10-12 @ 01:37:06
Postat av: Danielle

Älskar dig precis hur du är. I gotta feeling :D

Snart dags för besök i Halmstad tycker jag!

2009-10-12 @ 12:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback