Direktdemorkati




Återigen är det en tentavecka. Och för ovanlighetens  skull är jag inte uppstressad, panikkänslor och prestationsångest. Faktum är att jag känner ingenting. Ett lugn har kommit över mig och jag gör ingeting. Jag är inte ett dugg stressad. Jag är inte omotiverad och heller inte motiverad såklart. Jag har inte panik över att Fredag snart infinner sig. Jag känner ingeting. Alltind kvittar. Jag är lam, slätstruken och grå. Så någon som känner lite extra inför sin tenta, snälla dela med er. Låt mig känna något. Vädret?

Tack och lov för att Lördag kommer efter Fredag.
Nej, off till tvättstugan..







Kommentarer
Postat av: sandra

tack så mycket! =) pagoni.se heter sidan, och sen köper jag även lite på ett ställe här i borås som heter bead place =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback