Coco Chanel.



Nu har jag kommit fram till det stadiet att det handlar inte så mycket om att tänka och granska längre. Utom att skriva. Och just då infaller sig ordtorka, formuleringstorka och ja, just det motivationstorkan sitter kvar. Jag tar därför på mig mössa, vantar, skor och en varm jacka och beger mig istället ut i höstmörkret. Göra av med dålig energi och in med nya friska tankar. Detta gör jag ihopp om att komma lite, bara lite längre med denna omöjlighet till uppgift.

Kommer jag såpass långt jag vill ska jag unna mig ett stort grönt svenskt äpple och filmen Coco Chanel innan läggdags. Yes!





Kommentarer
Postat av: Anonym

gott.. riktigt konstruktiv inställning... du är bäst.. du fixar det och det vet du!!

2009-10-07 @ 19:42:35
Postat av: Skärgården

Köpte Plazamagasinet idag, bara för att få Coco Chanel filmen. Tack för din kommentar Sanna, men du...DU ÄR SNYGGAST!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback