Stampar med Leroy.



Helgen är här igen. Den försvinner aldrig och infinner sig då jag minst anar det. Uppskattar den heller inte så mycket som jag har gjort. Men egentligen kanske det inte är så konstigt. Dessutom skulle jag varit påväg in till stan nu och haft en helkväll på xoy. Men valde det enklare alternativet att stanna hemma. Sliten och slö. Sträckläste boken "Inte som andra döttrar" idag. En mörk bok från början till slut. En självbiografi om en sjukt psykiskt störd tjej som blir ihop med Sid Vicious, en av medlemmarna i punkbandet Sex Pistols. Galet bra bok, men förbannat mörk. Mörk. Mörk. Mörk.
I helgen ska det i alla fall stampas med Leroy, jag ska ha en förbannat bra helg trots allt.





Kommentarer
Postat av: Jonna

Du får ha en bra helg, alltid lika skönt med soffan, choklad, vin och let´s dance!

Ska åka och titta på bebis Sparrisen som fick namnet Lova idag. Ska bli skoj!

Många som blev nyfikna när du frågade om det var en hund. Kul att det bara var du som visste att det var en bebis.

Många kramar Jonna



kan du ditt konto nummer?! :))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback