I'm fucking back!



Jag gick liksom in i någon slags personlig konkurs. Inte Ekonomiskt menat men sjäsligt. När hösten drog med mig in i den förbannade kylan fick jag åter fötterna på jorden och insåg att livet inte är så glamoröst som det så verkade. Livet var lättare när solen lös. Sandalerna på och ledigheten var påtaglig. Kanske uppskattade jag det inte då. Tyvärr. När föruttnelsens förbannade årstid uppenbarade sig blev det ganska mycket. Hösten/Vinter har varit förbannat tung och även fast inget har förändrats så är jag mer positiv på framtiden. Min anledning till ett oändligt blogguppehåll i några få meningslösa ord. Men nu, våren har börjat uppenbara sig. Jag orkar precis hålla huvudet ovanför vattenytan men jag är ändå förbannat nöjd! ..Och om ni inte har märkt är jag åter på bloggbanan. Catch me if you can..!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Weiiiii :) va glad ja blir sannis nu kan ja äntligen ha lite mer koll på min bästa :)

puss på dig

2009-03-16 @ 17:52:04
Postat av: Malin

bra jobbat!

Postat av: Johannapanna

weiii!! va glad ja blir sannis äntligen kan ja ha lite koll på va bästa gör! pus på dig

2009-03-16 @ 18:42:17
Postat av: Mallan

Åh sötan!

2009-03-16 @ 21:05:57
URL: http://malinokristina.blogg.se/
Postat av: Linilainen!

Det va faaan på tiden! =) Välkommen tebax till livet!

2009-03-17 @ 13:53:20
URL: http://lindavirtanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback