Fucking Royal.



Snoozade lite, bara lite för länge idag. Utan att jag egentligen minns att jag har snoozat så vaknar jag idag försent. Så idag har jag en sk. Badhairday. Världen snurrar och jag står still, dessutom en aning flummig. Dock kom jag bara 10 minutas försent. Men eftersom de flesta börjar 1 timma senare än mig här på kontoret så var det ingen som märkte något.
Annars händer det en hel del i mitt liv nu. Eller borde göra om jag orkade ta tag i alla dessa ting. Det ska registreras på högskolan, skriva ut kurslitteraturer, inhandla böcker, pennor block. Ordna upp min dator med diverse officepaket och internet. Betala kåravgifter hit, delta i studenttorsdag dit. Men hey, det ska vara kul, spännande och förväntansfullt, I guess...

Jag har nu ringt fröken Hessmer febrilt sen 08:30 imorse utan svar. Både på Jobbtele och Mobil. Hon glömde mig? Förargligt och lite snopen är jag allt. Men snart kommer en krypande känsla hos henne som kommer ge henne lite småångest och mindre panikkänslor. Hon har glömt mig. Men det är försent. Planet har lyft. Mikael kommer då att lugna henne med att hon för köpa en ny Sanna. Det finns säkert någon billig i Supermarket. Kanske inte fullt så bra som riktiga Sanna, men det löser sig. Men hey Sanna, vem vill åka till Peking?!?!


Jag och Stekmer, fulla och odrägliga på Kielkryssning Jan'08.
(Jag hade sockervit hår och page. Kan du tänka så fel det kan bli?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback