I don't like Monday's.


Återigen Måndag. Återigen tillbaka på kontoret. Flyttat mig från ett skrivbord till ett annat lite finare skrivbord. Ansvaret har växt över helgen och jag har situationen under kontroll, tror jag. Jag kan andas utan svårigheter, jag har inte satt mig för att grina i ett hörn av all stress och jag har inte gjort något enormt misstag som har kostat företaget skjortan. Så ja, det går bättre än förväntat.
Fåordig är jag idag. Har inget att förmedla, inget av värde. Jag är slätstruken, grå och lam idag. Lallar mest runt i kontorlandskapet. men det är helt okej en måndag, då motivation lyser med sin frånvaro. 


Kommentarer
Postat av: Jonna

Du kommer klara detta galant!! Du har väl sett jobbet på Hedströms i Borås Tidning?! Efter en sommar som Dennis så tycker jag du absolut kan söka det! Glöm inte maila LBC och ringa Ekdahls...

2009-07-14 @ 21:32:46
Postat av: sanna

Nej, vad för tjänst? Jag börjar plugga i höst så har nog inga planer på jobba. Om jag inte från någonstans skulle få ett fint jobberbjudande. Vilket vore ganska omöjligt. Haha . Hur är det med dig? Semester har jag märkt. När kommer du tillbaka så jag inte får alla mumlande normän och konstiga danskar på telefon?

2009-07-15 @ 07:38:53
Postat av: Jonna

Det var som lite transport ledare, skriva följesedlar, lite fakturering och prata lite i telefon. Du får kolla i söndagens BT, den var med där. Jag tror jag har kvar den om du vill att jag ska skicka den på post till dig.

Jag har semester i 2 veckor till, jätte härligt! Men det är ju för jäkla synd att vi inte jobbar ihop denna gången!!

By the way så hade jag sökt Hedströms jobbet om det inte är för att jag ska ha barn igen... Någon måste ju se till att jorden befolkas :))

2009-07-16 @ 20:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback