Pretjafs.


Måndagsmorgon. Och för en gång skull så infinner sig jobbångesten sig inte. Visst, stundtals känns det lite mottigt att veta att en vecka på 5 arbetsdagar kommer bli en 6dagarsvecka. Men det är verkligen på tiden att jag visar min nuna på Lager 157. Ska bli kul att träffa alla igen! Och klen som man är så har jag bytt bort söndagen. 12 arbetsdagar på raken är inte så rockigt.
Iaf, helgen 30 trodde jag in i det sista skulle blivit en överskattad helg. Men slutligen blev till en lyckad helg. I Fredags efter jag stämplat ut från Jabokontoret susa jag iväg till Jönköping, en mycket spontan resa men fick mycket fint med mig hem. På lördagen var det åter dags att alkolisera sitt inre, Sigges med Jessika var ett mycket bra beslut. Många fina återseenden. Gårdagen spenderades i Balexanders soffa, promenader och slutligen i min soffan med piggelin och söndagsfilm. Good shit!  



Fyllepannasanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback