Friday, I'm in love.


Det har kommit till min insikt att jag blir en annan människa på fredagar. En roligare människa att umgås med. Ju närmre helgen vi kommer, ju mer ljusare ser jag på livet och därav blir en bättre medmänniska. Från att på måndagen vara en riktig bitterfitta till att på fredagen vara en riktig blondinbella som ser allt från den ljusa sidan. 
Under min dagliga cykeltur till jobbet upptäckte jag att min veckostress börjar avta. Detta igenom att jag kom på mig själv att beskåda den fina natur som omringade mig. Att jag kom på mig själv fästa blicken vid minsta lilla detalj fick mig att inse hur stressad jag egentligen är under veckorna. Att jag är så stressad att jag springer förbi allt fint och värdefullt utan att stanna upp och faktiskt tänka efter är förbannat fel. Man lever bara en gång och den gången är nu. Att ta vara på tiden räcker inte bara med att man gör det på helgerna.

Iaf. Helgen som kommer ska spenderas nere vid bästkusten och sommarstaden. Jag ska hem till Bästa Johanna och hennes nyinköpta lägenhet. Ska bli mycket fint. Efter att jag jobbat färdigt här, uträttat alla mina 100ärenden som jag samlat på mig under veckan ska jag äntligen sätta mig i bilen och susa ner till Halmstad. Det här med alla 100ärenden är jag ganska bra på att samla på mig. Mitt andra namn är Sanna-sista-stund. Det ska tas bild till mitt nya körkort, byta batteri till bilnycklar, städa, tvätta, packa, diska, sola, träna, inhandla present osv osv. Att jag aldrig lär mig. Men i alla fall. Ikväll blir det club Moskva på Mårten och imorgon Afterbechen på Tylö. Bra sällskap, bästkusten och med förhoppningsvis väder så kommer denna helgen gå till historien.

Eftersom den är en sådan fin fredag idag, tänker jag slänga in fina bilder på fina människor. Bara för att.


Tack för att jag fick en del av din tid.
XOXO
Sanna








Spädis tipsa om i sin
blogg om scrapblog.com. Thanks!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra insikter.;-)

2009-07-19 @ 22:32:49
Postat av: Anonym

Vet du hur man sparar sitt collage på datan?? går det??

2009-07-21 @ 22:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback