Fucking royal.



Hela dagen igår var det sittandes och liggandes ställning i min underbara säng framför Harry Potter-filmerna. Hur kan jag ha undvikit dessa filmer i alla dessa år? Dem var hur bra som helst!
Fast jag egentligen borde ha kommit 1 km längre med min inlämning så har jag inte gjort minsta lilla framsteg. Idag blir jag illa tvungen att bänka mig i x antal timmar för att stilla mitt dåliga samvete och min stress som kommer krypandes. Imorgon lär det inte bli mycket till studerande när det väntar packning och tågresa till Göteborg för att därefter packa mig in i en bil och färdas de 40 (?) milen till Falun! Kommer bli bananas! Ny miljö och nya människor är just precis vad jag behöver. Tranemo har gått mig på nerverna de sista dagarna. Dess inskränta människor och skitsnacket.  

Efter hemkomsten av mitt nyårsfirande i Dalarna lämnar jag landet. Även fast det kommer bli en tung resa ser jag ändå framemot det. På något sätt åker man hem, fast jag åker bort! Iaf - Overandout!



Nyår med bästa skärgården!


Kommentarer
Postat av: Malin

Gulligaste du och jag på nyår. Jag säger bara en sak - succè!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback