Tacosittningen.



Jag håller vad jag lovar. Bilder sen gårdagen. Inte så många med tanke på att det var en väldigt händelserik kväll på alla sätt och vis. Från bilttur med hockeylaget, till tacosittning med onda fötter, till urspårning och harrys, till mcdonalds och efterfester. Idag måste Sanna vara lugn. Tänkt hinna med ett träningspass innan helgen är slut och då med en klar knopp.






Anna övar på Alcazarmoves.


Kan ju tilläggas att AnnaAnna valde sittplatser.



Gyckel.



Jag är såå otroligt schnyygg!



AnnaAnna med SVINAhäftet.


Folk. Här 3 civilekonomer som sedan fortsatte festandet med oss på Harrys.


Min namnskylt man måste ha på sig i 2 veckor. Denna gick Andreas runt med runt halsen på Harrys igår.
Bör även tillägas att jag har blivit kallad Ida ett par gånger.


Idag. Det kostar att ligga på topp.


Kommentarer
Postat av: angelica

På tal om träning, vad betalar du för gymkortet på Träna?:)

Postat av: malin

snööögging

2009-09-02 @ 16:32:57
URL: http://mydeliciouslife.blogg.se/
Postat av: M.

ÅÅh kul att läsa om din nollning!

Hur mår du fina Sanna (eller ska man säga Ida?) ;)

2009-09-07 @ 00:22:39
URL: http://malinokristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback