Fuck me, I'm famous.



 

Helgen har varit mycket bra. Trots att den inte bestått av fartfylla nätter med klackar och rosé. I Lördags susade jag iväg till Gällstad för att knega på 157. Gällstaddagarna stod för dörren så det var kaos, om inte nästintill. Det slogs och revs i diverse marknadsstånd. "Fyll påsen för 100kronor" var inte heller helt främmande. Jag som belamrade mig inom fyra väggar slapp se detta. Endast en skymt då jag anlände till jobbet kl10. Väl inne på jobbet var det skyttetraffik, köer, barnskrik, enorma toalettköer (gör folk inget annat?), och massa, då menar jag massa köpglada människor. Väl hemma efter en slitsam(?) dag landade jag i soffan efter att hyrt filmen "Himlens hjärta". Jag som annars har en förkärlek för svenska filmer vill bara meddela er där ute, HYR DEN INTE. Den var verkligen katastrofal. Persbrandt har verkligen kastat iväg många onödiga timmar på sitt liv då han spelade in filmen. Men i alla fall. Ingen utgång, tro det eller ej för fröken Blomgren igår. Somnade 21.00 och sov till 10.00 idag. Vilket jag verkligen behövde. Dagen idag har jag dock inte gjort mycket för världen. Men för mig. Lagade husmanskost kanske för första gången i hela mitt liv? Gott var det dock inte. Raggmunk, en gammal maträtt med fult namn. 
Men i alla fall. Nu ska jag bege mig ner till Ica för jakt på Ben&Jerry till kvällens film. Inte okej, men ändå. Imorgon, imorgon då börjar allvaret på riktigt. Läste
Ericas blogg och kände mig lite skyldig. Kanske borde jag också(?). Mitt gymkort har inte gått varm på en månad och nu måste jag bli av med det avskyvärda jag går och bär på. Och jag ska uppdatera er i bloggen, så ofta jag hinner. Jag ska bevisa att jag inte har sveriges sämsa karaktär. Nejtack! Men nu, sista Ben&Jerry på ett tag, och jaaa, vad jag ska njuuuta!!


Upptäckte akkurat att jag har en webcamera. Woho, vad tekniken kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback