Söndag.



Idag när jag vaknade, vilket var alldeles försent men i alla fall tyckte jag det var lite småjobbigt att jag hade lagt upp så många bilder igår. Bilder från privata album. Jag har under många års tid tyckt det har varit jobbigt att se bilder på mig själv. Nu har jag delat ut några få på mig själv. För liksom träna på det. Det finns en anledning att jag bara har ungefär 20 bilder på mig själv på facebook där jag är taggad. När mina vänner kan vara taggade på 300 bilder. Det är inte så att jag har visat mig ute mindre eller ha upplevt mindre. Nej. Jag gillar helt enkelt inte bilder på mig själv. Iaf.
Idag känner jag mig fortfarande lite bakfull(?). Jag hoppas jag inbillar mig. Nu blir det film sedan städning innan jag ska ner till gymmet på Relaxpass. Mycket som ska utträttas idag, dagen innan första dagen på Borås Högskola. Mycket måste bli gjort. Många post it-lappar ska sättas upp. Inget får glömmas men hjärnan måste tömmas innan ny information ska in. Jag är den mest tankspridda människa jag känner. Jag måste börja anstränga mig mer.




Lycka går att köpas för pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback