My hero.



Jag är förstörd. Tärd. Död. Jag har blivit gammal. Jag klarar kanske bara av en fest på raken? Är det nu det är dags att inse detta? Men det är nu studentlivet börjar. Dags att vänja sig istället? I alla fall. Efter att skallebanken har lagt sig samtidigt som jag och Anna chilla framför BigBrother så har jag nu duschat och ska återigen slänga på mig en outfit för kvällningen. Tacosittning med institutionen väntar. Vilket förhoppningsvis ska bli mycket trevligt. Bättre än gårdagen förhoppninsvis. Som iförsej var ganska trevlig men ändå ett slag katastrofal. Jag och Anna gjorde det bästa av situtionen bland alla barn. Vi drog på alcazar och körde en "2 men show" i hallen på förfesten. Och vi körde helt enkelt på det spåret hela kvällen sen tills klockan slog 1 och Andreas skickade hem oss i en taxi. Jag vet inte om jag behöver förmedla så mer. Idag åker kameran med. Imorgon bjuder jag på bilder på en hel del onyktra studentnunor. Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback