Män i uniform.



Sitter vaken nu. Fast mina ögon sover och kroppen är helt tung. Jag har haft en lång dag i Borås idag. En dag på 12 timmar. Med 4 timmar sömn bakom mig. Mycket information ska in. Fast en del känns överflödig. Jag vet hur Borås ser ut, vad staden har för utbud, vad högskolan har för rutiner och hur den fungerar i helhelt. Jag vet hur en tenta går till, vad kåren arbetar med och vad en finsittning innebär. Detta beror ju självklart för att jag redan har högskolepoäng med mig sen Helsingborg. Jag har varit "nollad" innan. Och faktiskt gör jag gärna om det. Med tanke på att jag vet att detta måste bli min sista nollning. Och en nollning är förbannat rolig, mestandel. Min framtid innefattar inga mer avhoppningar. Vilket jag verkligen inte planerar eller överhuvudtaget vill. Detta känns mycket bra. 4 fina år framför mig. : )
Sitter fortfarande vaken för måste testa om min nya väckarklocka fungerar. Ringer den eller inte? Japp. Sanna har fått införskaffa en väckarklocka. "Så 90-tal" tänker ni. Men mitt mobillarm är inte hållbart. Jag vaknar inte av det. Det kan ringa konstant i 1 timma. Jag vaknar inte. Jag sover förbannat djupt, vilket jag självklart gjorde imorse. Försover mig första dagen! Sånt som inte får hända. Men jag och AnnaAnna hann i tid till kl 08.00 ändå. Sminkning fick ske i bilen påväg in till Borås. Men nu ska jag krama kudden, Larmet ringde. Jag kan andas ut. En ny dag imorgon. En lång dag imorgon. Kommer bli en bra dag. Något annat tvivlar jag inte på. Gonaaaattt Losers!


Kommentarer
Postat av: Andrea



KUL att du börjat skolan igen Sanna! Går du och AnnaAnna samma program??

Postat av: Anonym

Kul Sanna, skolans värld passar dig/kram Mamma

2009-08-24 @ 22:49:22
Postat av: Jonna

Inga avhopp nu Sanna! Du kommer fixa detta!

Kram

2009-08-25 @ 11:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback