Jag köper fina bröst och jag talar ut.



Fredag idag. Underbart fantastiskt äckligt jättemycket skönt. Solen visar sig från sin bästa sida. Och bästkusten väntar på Sanna. Men bästa kusten får vänta tills imorgon. För idag blir det lugnt, med förhoppningsvis grill(!) i trevligt sällskap. En och annan tur till jobbet i Gällstad kanske, eller varför inte sola på Hofsnäs efter att jag stämplat ut för dagen!? Min bränna är inte längre okej. Jag känner mig ofräsch och blek. Idag känner mig dessutom lite extra fet så måste, måste göra av med ett par miljoner kalorier. Löprunda eller spinning återstår att se. Men i alla fall. Trevlig helg suckers!


I helgen blir det besök hos Danni i Halmstad.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad e´detta för rubrik??

2009-08-09 @ 01:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback