Fucking royal.



Jag är utvilad efter 12 timmars sömn. Det är vad som krävs efter två långa dagar i Borås. Nollningen är i full gång och jag är redan helt slut. Så det ska vara(?). I alla fall. Idag är det lekar i stadsparken men Sanna kommer inte deltaga. Kan tyckas vara tråkig men med tanke på att jag är med typ allt annat dessa två veckor så väger det upp sig. Har anmält mig till diverse tacosittningar, finsittningar och djurparkenbesök. Haha.
Igår hade vi introduktion med hela IDA. (Instutionen för data- och affärsvetenskap.) Sedan klassmöte. Därefter bar det iväg till Almenäs för brännbollscup. Första matchen ut var mot utbytesstudenterna. Indiska små killar, dubbelt så många som oss såklart. Vi vann (trots att jag deltog) vilket kanske inte var så konstigt då dem inte alls förstod innebörden av brännboll. När en liten indisk kille försökte varva fast egentligen det inte var hans tur. Han tog helt enkelt friheten och sprang från sin plats i kön och kom väl halvvägs över plan innan han förstod varför domaren viftade och skrek. En enkel match alltså. Idag ska jag få en hel del gjort var det tänkt. Kurslitterturen måste fixas. Det ska tränas, städas och tvättas. Måste även ner till solcenter och visa mig. Jag vill inte blända någon stackare på X&Y imorgon. Men nu, off till biblioteket.


Jag bjuder på denna också. Ser ni mig ?
Ja, alla från IDA skulle ha en gul bok runt halsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback