Veckatrettiosju.



Godmorgon Sverige. Åter en ny vecka. Början på något nytt. Själv började min vecka med en försovning. Dock blev jag bara en kvart försenad och som jag stressade till jobbet imorse. Halvsprang samtidigt som jag svor för mig själv. Men när jag väl anlände till jobbet var det inte en jäkel som märkte att jag var sen ändå. Men en försovning är nog det värsta man kan börja en vecka med. Vare sig någon märker det eller inte.
Veckan som väntas förbrukas kommer att bestå av jobb såklart. Varje dag 07;30 till 16;30. Kiropraktorbesök i förhoppning om att mina benhinnor ska bli bättre. Linnsan fyller år och likaså Chrille. Så tydligen vankas 25årsfest i helgen. Om jag ska vara en rolig partymedarbetare återstår att se. Har på något sätt tappat stinget för festandet. Känns så förbannat meningslöst. Varje helg likadan.

Well, återkommer senare ..!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback