Before you leave..



♥ Tio sanna-ingar om mig du inte visste:

→ Jag brukar ha svårt för att sova för jag oroar mig för framtiden.
→ Jag följer uppemot 40 bloggar om dagen. Tack bloggkoll.se.
→ Jag känner mig oftast patetisk när jag är full.
→ Jag är politiskt intresserad, och har faktiskt börjat aktivera mig.
→ Jag snokar något olagligt mycket på allt och alla på facebook på dagarna.
→ Jag tröstäter när jag mår dåligt.
→ Jag är en osäker bilförare efter 2½ år.
→ Jag gillar skolan. Saknar gymnasiet något grymt.
→ Jag söker ständigt bekräftelse.
→ Jag läser Carl Bildts blogg.



Don't cry for pain - Ana Johnson

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul inlägg, och TACK så hemskt mkt, för det är du som är min andra prenumerant va?! ;p Gör mig glad o säga att det är du, har varit så sjukt nyfiken på vem det är....

Postat av: Emma } Acira

Åh, den e bra!:)

2008-09-10 @ 21:24:15
URL: http://acira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback