He smiled at me on the subway.


Snodde en lista från
Spädgrisen.

Vad blir du glad av? Mina vänners närvaro, pengar och nya plagg i garderoben.
Vad gör du när du blir ledsen? Skriver blogg och tröstäter. Uaa..
Vad är det första du köper när du får pengar och har varit pank länge? Kläder och skor.
Vad längtar du till? Ingeting. Tyvärr.
Två saker du skulle vilja ha: Förlängning av mitt vikariat på Jabo och ett par nya glasögon från Ray Ban. Tankspridda Sanna har troligtvis tappat mina glasses i Norway eller något liknande och känns som om jag börjar gå mot det blinda hållet.  
Pommes eller mos: Kolhydratstopp!
Strand eller storstad: Helsingborg/Sthlm. Strand och storstad.
Något alla vet om dig: Skulle gissa på att jag är ganska anonym(?).
Favoritland: Sverige och Finland. Borta bra men hemma bäst som sagt.
Favoritstad: Helsingborg/Sthlm.
Favoritsnabbmatställe: Wokcity i Hbg.
Favoritte: Te är avskyvärt.
Favoritglass: Mango-sorbet.
Vilken film får dig att gråta? Gråter bara till film när jag är riktigt low. Då fungerar vilken skit som helst.
Om du fick 1 miljon: Resa. Resa. Resa.
När grät du senast? Igår.
När skrattade du senast? Hum, måste vart i helgen, när Charla frågade vad Skansen är för något. Du milde!
Vad är du rädd för? Andra människors uppfattning, växthuseffekten och framtiden.
Favoritmat: Asiatisk.
Maträtt du avskyr: Fläskkotlett, uack!
Favoritgrönsak: Majs.
Favoritfrukt: Vindruvor.
Vacker människa: Johanna.
Klok människa: Skärgården.
Meningen med ditt liv: Pass.
Vad åt du till frukost? C-vitaminbrus.
Har du svarta kläder? Si.
Vem hade du senast en seriös pratstund med? Minns inte.
Brukar du svära mycket? Ja. Alldeles för mycket. Ibland skäms jag över mig själv.
Största misstaget som du begått? Att jag var så förbannat inåtvänd.
Har du pojkvän? Nej.
Är du kär? Nej.
Hur tidigt stiger du upp? Försöker 06:30. Brukar snooza en hel del.
Gillar du att slåss? Ibland är det skönt att få utlopp för sina känslor men det ser inte bra ut. Så, nej det gillar jag inte.
Hur många timmar sover du per natt? 7 - 8 kanske.
Saknar: Farfar. Världens bästa.
Kan du stå på händer? Har kunnat.
Favoritserie: Följer ingen serie för tillfället.
Gröna eller röda äpplen? Röda. (4480.)
Senaste hångel? Huh?
Har du raggat på internet? Nej.
Bästa barnprogrammet: Hej Astrid Lindgren.
Kärleken: Är en kemisk grej som är alldeles för stor för att sätta ord på.
Religon: Ja.
Amerikanskt eller brittiskt: Eh.



Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, 4480, kan det vara så att Everta satt sina spår? :) Ha det gott! Emma

2008-09-04 @ 23:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback