Klubbland på repeat.



Helgen har passerat. Och jag har knappast blivit något klokare. Snarare tvärtom. I alla fall. Det skulle bli en nykter helg. Men så blev inte fallet. Lådvin hade Jennie införskaffat kvällen till ära. Och jag hällde glatt i mig. Inga överdrivna mängder dock. Jag hade inga större förväntningar till kvällen, faktum var att jag egentligen inte skulle medverkat. Glädje, ångest, tårar, bekräftelse, skratt och ilska. Jag är kluven efter denna lördagskväll. Många saker har kommit till min insikt. Och jag kan knappast påstå att jag är bekväm i denna sits jag sitter i. Att jag kännt mig bekväm den sits jag sitter i nu har jag aldrig vart men igår brast det totalt. Just nu går det på hörvarv innanför pannbenet och jag blir så förbannat trött. Helst hade jag velat sätta mig på första bästa tåg upp till dem Norrländska skogarna, andas norrländsk luft och känna av lugnet. Målet hade självklart varit Piteå. Lite rödtjut och Håkan med Skärgården. Men plikten kallar. Jabo behöver mig och jag behöver Jabo.
Dagen idag började tidigt. Kände mig mycket illa till mods så skickade sms till min själsliga medicin Johanna. Vi gick sjön runt och diskuterade våra lördagkvällar som spenderas på varsitt håll. Johanna är bra, bäst!

♥Kvällen till ära spenderas med Håkan underbara Hellström. Han sviker mig aldrig!  



Kommentarer
Postat av: Malin

Håkan, vi och en låda rött!

Det är svårslaget, helt out of control!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback