Madness.



Coldplay strömmar ur högtalarna. Har blivit mycket Coldplay på senaste tiden. Musiken som passar in i min sinnesstämning nu för tiden. Vet inte vad det är bara. I alla fall. Har varit dålig uppdatering på bloggen det senaste. Men jag ska inte be om ursäkt eller säga "förlåt" för det är min blogg och jag skriver när jag vill, vad jag vill och hur mycket eller lite jag vill. På senaste har jag velat skriva men jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva om. Har minst fem utkast som inte är publicerade. Det har känts fel att publicera dem. Jag vill helst inte dela med mig. Människor idag är så förbannat glupska. Suger in allt om varanndra. Och såklart favoriten skadeglädje. Men för att låta det långa bli kort. För att inte gräva ner mig för djupt har jag istället roat mig på 1000apor.se. Och jag säger det igen, all kärlek åt 1000apor.se. Style-by-MatsMats, Calle och självklart Alex. Yej!
Imorgon är det kortdag. Kan vara skönt. Sedan bär det av till Jönköping med Pappa. Ska bli skönt att komma bort utanför 70skylten. Även fast mitt intresse inför Jönköping och Elmia imorgon inte är enormt så känns det bra med miljöombyte för en stund. Se något annat än mitt lilla kontor på Jabo (som förörvigt inte är så litet) eller mitt rum på Backagatan.




Inget Coldplay men ändå.
Sugarplum Fairy - Sweet Jackie

Kommentarer
Postat av: Malin

Sugarplum Fairy.

SANNA VI MÅSTE SES!, här är så få som förstår bra musik...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback