Segertåget.



Nyfärgat hår. Känns fräscht. Var ju knappt 2 veckor sedan jag färgade det men färgen verkar rinna ur mitt hår. Beror troligtvis på att jag inte hade något pigment i det då jag hade så gott som hade vitt hår innan men i alla fall. Snart kommer Johannavännen hit och vi ska fixa i ordning oss. Möjligen knarka lite fjortisdängor och dricka en hel del alkohol. Sedan bär det av 5 meter till nästa dörr, inflyttningsfest till Carro och Mattias. Sedan troligtvis Sigges.
Var nere på "marken" innan. Kasst ord by the way.. var inget att ha. Regnet öste ner så blev en fika på Mandelmusslan.


Hittade en bild på bästa Kristofer. En klockren bild som förspråkar herr Dalheim på alla sätt och vis. Därav var jag tvungen att lägga in den här.  Saknade Kristofer. GlidarKristofer.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas du/ni får en rolig kväll!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback