No air.



Sömngångare är jag allt idag. Och alla andra dagar på den sista tiden känns det som. Idag skyller jag på vädret. Så nu ser jag bara framemot tills jag kommer hem. Då blir det ett svandyk ner i sängen någon timma för att åter bli människa. Min s.k. dagliga sömn. Som sagt är inte vädergudarna nådiga idag. Och jag har inte genomtänkt outfit. Att gå hem, 3 km med skinnpaj skulle ge konsekventer. Dessutom har jag återigen fått tillbaka min benhinneinflammation. Därav det bittra ordet fitt-benhinnor ni kunde beskåda häromdagen då jag skakat av mig kalorier på elljusspåret. Så alltså, utan regnjacka, paraply och med benhinneinflammation så ska jag snällt vänta på mamma som kommer och plockar upp mig efter jobbet. Hon är och plockar brynen hos någon rysskärring så övertid för Sanna idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback