Mycket att tänka på?


Varför blev just jag Sveriges tankspridaste människa. Kanske är det inte av ren tillfällighet att jag under en kort tidsperiod blivit av med cykel, mobil och nu även råkat glömma min vita underbaringar till converse uppe i sthlm. Tillfällighet eller tankspridhet? Eller jag igår fick ta mig en kvällsrutt till Borås för att hämta min plånbok som bara sådär hade råkat bli kvar i Målles bil. Tillfällighet eller tankspridhet? I vilket fall som helst är jag medveten om att jag är slarvig, men tydligen inte fullt så medveten.




Så därav har jag klickat hem denna boken, en till mig och en till min far kanske?

"Tankspriddhet är en mycket fin egenskap, ett tecken på hög grad av mänsklighet och en förmåga till stark koncentration (dock på något annat)."




Kommentarer
Postat av: erica

Ja jag kommer nog stortrivas=) kollade på en lgh idag och blir en till om några dar! nu fattas bara ett riktigt jobb...

Postat av: Malin

ska fan också köpa den boken!! HAHA

2008-09-02 @ 18:50:19
URL: http://mydeliciouslife.blogg.se/
Postat av: XONX

Snygga skor :D

2008-09-02 @ 18:54:04
URL: http://xonx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback