Kändiskåt.



Jag vet inte om det är bara jag eller om alla eller åtminstone någon reagerar som jag gör när jag får en kändisuppenbarelse. Alex Schulman tog ju sjävklart priset. Men nu när jag satt här och drack mitt morgonkaffe (Läs: åt ett äpple) fick jag återigen en kändisuppenbarelse, och när jag får detta vill jag att hela världen ska veta att jag, Sanna Blomgren har sett en kändis. Larvigt och sånt där lite patetiskt som är bättre att ha osagt men nu skriver jag det i alla fall. I lördags när jag stod på American Apparel på Götgatsbacken stod det en brud, eller snarare en föråldrad blondin med "sillisar" och åldersnojja framför mig i kön. Hon skulle köpa alla par knästrumpor av "cheerleaderstil" affären ägde. Det var krångel med storlekar och färger och hade inte det minsta bråttom. Allmänt dryg. Själv stod jag bakom henne, hoppade jämfota av stress men hon var så självupptagen så hon inte såg kön som smått började bli meterlång av människor som kollade på sina armbandsur. Hennes karl fick självklart betala och bära handväskan. Ja ni förstår. Nu när jag klickar mig in på aftonbladet får jag mig en smärre kändischock. Hon visade sig vara ingen mindre än Laila Bagge och sitter i den omtalade idoljuryn. Dessutom har hon varit Celine Dions låtskrivare. Du milde! Hey hopp Onsdags-chock! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback