F.u.



Det har gått för långt. Det har det allt. Jag har trampat på min egna värdighet. Aldrig trodde jag att jag skulle fjäska. Det är långt ifrån min grej. Hela tiden ler jag, försöker hålla med fast jag egentligen tycker något annat. Försöker lägga orden rätt och hela tiden försöka. Försöker hela tiden för att du inte ska slinka ur dig någon nervärderande kommentar som du är världsbäst på. Men just nu är du alldeles för mycket. Du har gått för långt och i min situation kan jag inte ställa mig upp och uttrycka vad jag egentligen tycker. Det är opassande men ändå så förbannat rätt. Nu tänker jag inte sväva ut med ämnet, det vore kanske att överdriva. Bye.  



Oasis - Don't look back in anger.

Kommentarer
Postat av: Malin

Darl. Hur är det?

Saknar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback