4-i-rad.


Fyra arbeten jag har haft:
1. Telefonist på Eniro 118118.
2. Butikspersonal på H&M, Oslo City.
3. Transportplannerarassistent, Jabo Wood Products AB.
4. Städpersonal av flygplan, Gardemoen Flygplats, Oslo.

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Sthlm Boogie.
2. Ogifta Par.
3. Alla fantastiska Astrid Lindgrenfilmer.
4. Och ja, Sweet Home Alabama. Fjantmig!

Fyra städer jag har bott i:
1. Tranemo.
2. Helsingborg.
3. Oslo.
4. -

Fyra tv-serier jag gärna ser:
1. Ensam mamma söker. Woho!
2. Top Model.
3. Idol.
4. Grey's Anatomy.

Fyra ställen jag vill åka till:
1. Piteå.
2. Thailand.
3. Stockholm.
4. Halmstad.

Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
1. bloggkoll.se
2. facebook.se
3. 1000apor.se
4. aftonbladet.se

Fyra favoriträtter:
1. Allt orientaliskt.
2. Ceasarsallad.
3. Köttbullar. Alltid köttbullar.
4. Tacos.

Fyra ställen där jag trivs:
1. Mitt kontor.
2. Hemma hos mina föräldrar, såklart.
3. På slingan runt sjön.
4. Vid havet.


Kommentarer
Postat av: Malin

Sötan.

Vad vill jag helst nu:

1. Att Sanna hälsar på i Piteå

2. Äta min fiskgratäng

3. Klä på mig något nyy och fancy

4. DANSA MED SANNA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback