Hope you're happy now.



Idag torsdag. Torsdagar har alltid varit av en favorit. Torsdagar har aldrig varit en tung dag shemamässigt, inte när jag gick i skolan och inte nu. Dock när jag jobba på Everta jobbade jag 10 timmar varje Torsdag. Everta var ett undantag. När jag var liten var Torsdagen en slags höjdpunkt på veckan. Jag och pappa åkte alltid till simhallen, varevigaste torsdag och ni som känner mig väl vet att jag var nästinintill en fisk när jag var liten. Jag älskade allt vad som hade med vatten att göra. Nu på äldre dagar har jag dock blivit en sk "kärring". Kärringdopp är mer vanligare. Gudars! Men för att inte flyta iväg för mycket, Torsdagar, en dag i slutet av veckan, man kan se helgen skymta och helgplannerna är oftast spikade. Imorgon Fredag, slutar som vanligtvis vid lunch och Fredagskänslan är nästan påtaglig.

Som sagt, helgplannerna är som vanlig ordning spikade. Det blir en Sanna&Frida - helg. Kan helt enkelt inte bli mer rätt. Vi har inte festat ihop på över ett halvår, minns inte sist? Vilket är skamligt, då vi under gymnasiet var ute ihop varje helg. Jotack! Helgen ska ha ett riktigt stekhett sommarväder, har vi besämt. Vilket det också verkar bli. Det ska bli grillning, sol, bad(?), och självklart fest ! Ni känner ju mig. Gisledagarna står för dörren och jag är ju inte den som är den.

Förövrigt så är det en lugn dag på jobbet. 4 bilar har redan gått av 12 st. Och 2 till är inne och lastar. Klockan är bara 10:20. Dessutom har jag redan gjort DHL:n .. Kommer bli en lång eftermiddag.

Massa kärlek från Fröken Blomgren!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback