Mustasch.


Helt fruktansvärt crazy, galet, otroligt. Ja kalla det vad du vill med Mustasch kommer till Hultsfred! Jag tappade hakan ner i knät när jag hörde detta. Det är helt wunderbart ju! : D Får hålla alla tummarna nu på att dem inte kommer ha sin spelning på torsdagen. Då dööör jag.

Påtal om annat, minns ni den här dokusåpan som gick för ja.. kanske 3 år sedan. "Sveriges sämsta bilförare". Uppfinner någon någongång dokusåpan "Sveriges patetiska personal" ska jag vara först framme vid den gula postlådan med en anmälan av Rörvikspersonal. Det är skrattretande. Och eftersom vi på jabo som har haft oturen att hamna på kontoret i Tranemo och inte i Ambjörnarp har naturligt fått turen att dela matsal med dem ! Jag är så sjukligt trött, på dem medelåldersdamerna med slingade hår och en halv foundationburk i ansiktet. Deras ständiga försök att bryta tystnaden med att diskutera Idol, Talang eller något annat meningslöst som redan är ganska sönderpratat. Förra veckan blev jag dock förvånad, när jag närmade mig matsalen hörde jag en ivrig disussion, när jag sedan dunstade ner vid bordet efter ha blivit granskad av 5 små nyfikna huvud förstod jag vad den ivriga diskussion handlade om. Sopsortering! Japp. Så spännande har jag på mina lunchraster. Efter att jag kastat i mig min mat avlägsnar jag mig från Rörviks lokaler. Utan ha lärt mig någonting alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback