Tjena kexet, står du här och smular ?


Idag har det ändå varit en bra dag. Trots att det bara är Tisdag. Vad är det för fel på Tisdagar egentligen ?
Fortfarande början av veckan, man har tröttnat på att skratta åt det som hände i helgen, alltid mycket att göra, äcklig mat, motivationen lyser med sin frånvaro osv osv.
Men idag har jag lyckats kämpa emot Tisdagens onda demoner. Japp, I have. Med hjälp av mina med människor, åf cårs!
1. Jag får en praktikant på jobbet, shit tänker ni, shit tänker jag. Men hey, hon fick göra allt det trista och hon tyckte det var kul. Jag fick pengar av att spana italienare genom fönster. Ha!
2. Jag fick över 1 timmes övertid, fast jag inte uppskatta det då, dock gör jag det nu och desto mer den 25:e. Hey, kapitalistsvinsanna.
3. Jag har äntligen vunnit auktionen, med fusk dock och snart är klänningen min min min !
4. Min pärla till världens bästa Malin har offrat sin vardag för att sy en alldeles egen kjol till moi. Förstår ni att jag är happy.. Hon har by the waaay grym smak.
5. Hultsfred närmar sig med stormsteg och tro det eller ej MUSTASCH har spelning på LÖRDAGEN! HA !
6. Var nere och kollade på sommarshowen i Aulan. Min lillasyster, en av huvudrollen. Jag blev stolt så cyklade bums och införskaffade choklad till sötungen !


Ja, min dag. Fin dag.
Kärlek!


None

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är min pärla, så självklart ska jag försöka trolla ihop en bit kjol till dig.

Inte ett litet kort du la upp...herregud, folk kommer bli rädda när de ser det.



Återkommer imorgon med förhoppningsvis en bit tyg och stor syinspiration! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback