Little dysfunk you.

Helgen i Halmstad var alldeles förträffligt. En kombination av världens bästa J och grymt sommarväder. Mer eller mindre. Oslagbart. Susade ner i lördagsmorse, tidigt för att hinna pressa så mycket och så länge som möjligt, såklart. Brände mig en aning. Precis som resten av Sveriges befolkning. I alla fall. När dagens soltimmar ledde mot sitt slut kasta jag in handduken (bokstavligt talat) och matlagning stod på schemat. Supergott! Med ett par cider senare och en härlig sommardrink bar det av in till stan för att möta upp Sandra och Lisa. Blev en snabbvisit hos Sandra och sedan fick det bli Bulls. Hur somrigt är det inte ? En fullproppad uteservering, ljummen värme i luften och med en kall päroncider i handen?  Även FinaTina hade hittat till Halmstad och med en kort chitchat med henne begav J & jag oss till Mårtenssons. Men till vår besvikelse var vi för unga enligt vakten, vilket vi inte ville acceptera. Dock inte mycket till val, vi fick vända på klacken och bege oss till Moon. Vilket var roligare föregående gång. Men ändå, Kvällen slutade med att J och jag stapplade hem, onda fötter och trötta ögon kom Josse och plockade upp oss vid Östraskans. Söndagen spenderades på Tylösand ihop med Danielle, Nisse och co. Efter ett par timmar på beachen skulle Nisse iväg på Kalas och jag kände mig körduglig. Svängde förbi J som jobbade för att säga Hejdå och prata av mig lite. Sedan lämnade jag Halmstad. Dock var jag inte ensam om det. En väg som känns lång, blev längre. Alla med husvagn valde att lämna Sommarstaden samtidigt som mig. 

Människor förändras, jag vet. Vissa förändras inte alltid till det bättre. Synd! Men nu är jag väl medveten om vem du/ni har blivit och ja, samtidigt som det känns tråkigt så känns det som en lättnad. En person mindre att bry sig om. En person mindre att sakna. Tack för att du visa det.

Förövrigt ; Finito.





Ark - Little dysfunk you.

Kommentarer
Postat av: Sponge

Du e jue grym på o skriva inlägg, väldigt avvis ska du veta ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback