Dumpa mig.



Ibland händer det. Man gör en minsta lilla grej, som egentligen är en värdslig sak.
Man vet att man gör helt fel. Att det strider mot ens principer men man gör det i alla fall.
Man blir helt varm, börjar kallsvettas. Man ser ingen ände på problemet och man vet att man
kommer göra det igen. Allt börjar snurra, det blir tungt att andas. 
Man kommer inte klara att stå emot. Man blir bara större och större och det
finns ingen hejd i hela världen. Jag vill skrika och slå sönder något. Jag bara hatar sig själv alldeles för mycket.
Min självförakt finns i sockret och jag stoppade precis i mig ännu lite mer.

image145

Kommentarer
Postat av: Danni

Sanna lilla vännen! Ta hand om dig och glöm inte att socker är inget farligt!

2008-05-07 @ 08:48:33
Postat av: carolina

onödiga tankar när man är bäst, och det är ju du sanna:)

2008-05-07 @ 10:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback