Dödens ort.

Idag läste jag en annons om att dem sökte personal till ett företag i Länghem. Dem beskrev det som "det natursköna Länghem" jag var tvungen att skratta en stund för mig själv, haha. Sedan fortsatte jag jobba.

Imorgon är det Fredag . Hade vart skönt om jag inte hade blivit uppjagad med att det kommer vara en trasslig dag som kanske inte blir så kort som vi hoppats på. Fan också. Jag som tänkte springa en runda. Dock prova jag springa en bit idag, men benen sa ifrån direkt. Jag hatar det ! Så får bli promenader och cykeln som får hjälpa mig. Jag är bara så trött på mig själv just nu. En dos av SnyggHansson kanske gör min tillvaro en aning roligare ? Tvivlar jag egentligen inte på. : )


Kommentarer
Postat av: Malin

HULTAN SNART!



Måste höras i helgen darli!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback