Black.


Sitter på jobbet nu. Skönt med torsdag för imorgon är det Fredag. Vilket betyder att det är veckans bästa dag. Förhoppningvis jobbar jag bara fram till lunch om det inte blir övertid, vilket det i och för sig har varit gott om det sista. Men men, det slår aldrig fel då det är den 25:e
Som jag nämde i det föregående inlägg har jag gått och fått benhinneinflammation. Lagom kul nu när jag äntligen har kommit igång med löpningen seriöst. Tjejmilen är närme än jag tror och jag ska bestämt få en grym tid. Kanske beror benhinneinflammationen på att jag gått ut för hårt i början. Illa Sanna! Var i alla fall nere och införskaffade nya, bättre skor igår. Frågan är bara när jag får använda dem. Är det illa får jag inte träna på 3 lååånga veckor. Blööö!! Så får bli bästa kompis med cykeln igen. Limmared och Ambjörnarp kommer få skymta mig nu en hel del.

Well, Well. Uppdaterar er sedan. Kommer bli en lång dag idag. Då jag varit effektiv och gjort klart det mesta redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback