Bara vara.



Kallt är det. Det är bara att inse faktum. Men det gör mig inte så mycket. Mycket bättre att det regnar när man jobbar än att det är strålande solsken. Dock lider jag med dem glada studenterna i Ulricehamn som idag har studentbal. Kallt, Kallt!
Idag är min sida tom i kalendern. Ovanligt men uppskattat. För träna får jag inte heller göra på 2 veckor. Så därför ska jag bara vara. När jag stämplat ut här, om ungeför 10 minuter ska jag trampa hem och ta en lång härlig, värmande dusch. Sedan platta mitt hår, mycket och länge :), kladda in mig i min nya body butter med doft av Brazil Nut, kanske en facemask, och laga god mat. Sedan ska det avverkas olagligt många avsnitt av Grey's Anatomy. 
... Och såklart ska det drömmas, planneras och bara längta till min Asienresa som väntar på mig :).

Igår var jag en sväng i Ulricehamn. Hos familjen Hansson på Pinjegatan. Nybyggd och fräsch villa har dem smällt upp. Mycket, Mycket elegant. :D Frida var färsk på svensk mark och brunare än någonsin. Tror inte jag insett förrän igår hur mycket jag saknat fröken Hansson. Vi är väldigt lika personer,  på många plan. Både positiva och negativa bör tilläggas. Haha. Mycket kärt återseende med andra ord. Vi hade mycket att berätta för varanndra eftersom vi inte setts på ett halvår. Hon har ju varit ute på en helt oförglömglig resa och jag har ju vart och latjat i Norge. Det blev promenad, ICAbesök, delicat mat, kollade på massa kort, pratade minnen, diskuterade planer m.m. Oslagbart!  


Klem!

image163
Fröken Hansson gillar Kiwi, I Aussie skulle jag gissa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback