Ät fett och socker tills du spyr.


Nämn något som gjorde dig glad igår: Fina sms och ett underbart väder.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Skrev ett tungt Norgelass med 11CMR!!
Vad gjorde du för 15 min sedan: Läste aftonbladet.
Det sista du sa högt: "En fängelsehåla från Medeltiden hade vart bättre" läste innantill från aftonbladet.
Det senaste någon sa till dig: Då lärde vi oss någonting idag också.
Vad har du druckit idag: Vatten, alltid vatten.
Vad var det senaste du åt: Banan.
Vad var det senaste du köpte: Färska champinoner till min sallad igårkväll.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Grön.
Vad är det för väder hos dig nu: Stekhett och sol! v
Godaste glassmaken:
Lakrits.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja.
Sover du tungt: Medvetslös.
Drömmer du mardrömmar: Nej, aldrig i princip.
Trivs du med ditt jobb: Ja, finally.
Favoritklädsel: Leggings och klänning.
Favoritlåt just nu: Those dancing days - Hitten.
Vad ser du om du tittar till höger: En karta över lastområdet.
Vad gör dig glad just nu: Att det blir grill med Linnsan ikväll : )
Vad ska du göra härnäst: Skriva papprena på G1.
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: På +sidan av neutral.
Favoritgodis: Choklad och Lakrits. Jag saknar er !
Kläder just nu: Mina låga converse, strumbyxor, kjol, linne och kofta.  
Sommarplaner: Hultsfred, Halmstad såklart, Smögen?, Sthlm, Magaluf, Malmöfestivalen, Tjejmilen m.m.
Hur många kuddar sover du med: 4.
Spelar du något instrument: Har spelat Fiol och piano när jag var yngre.
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska helt klart.
Vad är viktigast för dig: Att må bra.
Är du kittlig: Sometimes.
Snarkar du: Nono.
Stjärntecken: Skytt.
Äckligaste insekten: Alla. Uack..
Stökigt eller välstädat: Organiserat kaos skulle jag vilja säga.
Längtar du mest efter just nu: Johanna och Halmstad. Helgen kommer bli bäst : )

Kommentarer
Postat av: Malin

Hitten. Du. Hultan.

Kan inte bli bättre!

Postat av: Jonna

En fängelsehåla från medeltiden hade varit bättre, hm det får mig utsökt att tänka på... Jo du vet vad jag menar.
Då har vi lärt oss något i dag oxå, är ju ett direkt citat från D, jajamän vad man har hört det många gånger.
11 cmr!!!!!! Din stackare!

Ha det gott i helgen och busa till det ordentligt!
Hörde förresten att du hade varit ute och snurrat i Borås med en viss dam från Svenljunga.

Mången kram

2008-05-09 @ 08:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback