Vem har tagit rutinen?


Jag älskar att bara sitta uppe på nätterna. 
Så fridfullt och man kan bara vara. Finns inga "måsten". Dock ligger det en tung sten i min mage som jag vill lätta på, men just nu kan jag inte göra det. Varken B-terminalen, banken eller något annat av mina alla tusen ärenden som tynger mig kan utföras nu. 
Alexandra lämnade mig precis och gick inte till sitt rum för att kojsa, men jag tänker stanna uppe så länge jag känner för, för imorgon ska jag sova så jävla länge jag kan och det känns fucking jävla underbart. Var faktiskt ett tag sen.
För imorgon går jag på och jobbar natt resten av veckan. Därefter Tranemo  : ) 

Riktigt nöjd att få börja nattjobba. Jag är inte en morgonmänniska någonstans och min lön är jag galet nöjd med.
Dock är det tråkigt att jag missar Alexandra som lämnar oss på lördag. Tråk! Tråk!
Men Hännapänna och Älexbruttan slipper mig inte så lätt, i sommar ska jag göra Sthlm osäkert ! Haha.

Jobbproblemet har löst sig som ni kunde läsa om i mitt förra inlägg, men varför vara promblemlös? 
Mitt största problem nu är att jag saknar rutiner, vilket gör att tiden går sjukt sakta. Så snälla någon, ge mig rutin på vardagen !!

Förödrigt ; Saknar jag min familj alldeles för mycket. 


Kommentarer
Postat av: Malin

Och jag saknar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback