Under ytan är vi alla små.



Gick av sista natten igår för denna gången.
Går på på annandag påskkväll igen sen. ångest. Men ska inte tänka på det redan nu.
Sitter i soffan på "torsten" och vakar över telefonen om dem ringer in mig på jobb på H&M. 
Hoppas men hoppas ändå inte.
Vaknade halv 6 i morse och hur trött jag än är så kan jag inte sova. Denna förbannade dygnsrytm. 

Sitter som sagt här och ugglar vid Beas Mac. Oj vad jag ska skaffa ny dator säger jag bara. 
Imorgon blir det Sverige. Är på tiden, har inte vart i Sverige på över en månad. Så idag får bli till att packa, tvätta och städa. Men just nu är jag orkeslös, mina ögon, hjärna och kropp vill sova men ändå somnar jag inte. 
Alla har susat iväg till deras jobb och jag sitter med två filtar och rolige favoriter (lugna favoriter) på hög volym och bara är. Alla tiders. : )

I söndags tog A sitt pick och pack härifrån och drog hem till huvudstaden. Och jag måste säga att inget är sig likt. Jag och Bea saknar dig till tusen. Nu är vi bara 2 som sitter upp sent in på småtimmarna och diskuterar allt om livet. Får hoppas på att du kommer tillbaka. : ) Annars syns vi i sommar. 

"Under ytan, finns stora och små.
Under ytan finns det skratt och grått.
Det finns mycket där som händer,
som vi inte kan förstå.
Men vi hittar alltid svaren, där i botten av oss själva."



Kommentarer
Postat av: alexandra

nämen... jag saknar er med tjejer! ..det vet ni! jag hoppas jag är tillbaka snart.. tänker på er. godnatt

2008-03-20 @ 00:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback